7 januari

Publicerat: 2010-01-08 | 02:53:26   
Jag kan ju inte påstå att jag ler åt det direkt, men jag är ytterst tacksam för att du hjälper mej att se och förstå. Det är behövligt. Du behövs.
Nu kan jag se det hela mycket klarare.
Nu finns det ett par saker att reda ut.
Vet själv hur det känns när man försöker göra en god sak som sedan blir hey baberiba.


Lite mycket dramatik just nu, lite här och var. Börjar tröttna lite smått. Men jag tänker inte ge mej inte än. Inte förrän alla behandlas och uppfattas lika. Jag är inte den som är den och jag ber om ursäkt när jag gjort fel. Och det är precis vad jag ska göra!

Jobbade med Hanna och Sara idag. Tycker massa om Linda, men blev positivt överraskad när min trogne helgarbetare steg in i köket =)
Hade ett mycket roligt jobbpass. Tack för det!



När jag kom hem var det dags för alla mina duschritualer. Schampoonering, balsam, kroppspeeling, bodyscrub, raka benen, ta bort gammalt nagellack, klippa naglar,  peela ansiktet, tvätta kroppen och sedan en kalldusch för håret.






Sedan var jag klar med det delmålet haha.

Gjorde iordning mina naglar också. Efter veckans alla jobbpass ser dom inte roliga ut.
Lackigt kolsvarta, lite rock n roll baby ; )

Jag gillar verkligen inte mina fötter eller någons fötter. Jag tycker fötter ligger långt ner på listan  "Vackra kroppsdelar". Sjukt praktiska men inte vackra haha.
Jag personligen gör alltid allt för att försöka täcka dess fulhet, genom nagelack och massa dekorationer.

Eller det finns någons fossingar jag tycker är grymt söta och det är min systers Empas. Små kolafötter brukar jag kalla dom. Platta små, toppat med minitår. Helsött faktiskt =)
Men hon är den enda!

Men vill ändå göra klart för alla att jag absolut inte har fobi eller blir äcklad av fötter tycker bara dom är allt annat än vackra.
Men med lite färg och dekoration blir dom ganska okej.
Right?



Mina fossingar. LÄGG FOKUS PÅ NAGLARNA Haha ; )!

Efter min behövliga uppfräschning har jag nu legat i soffan och tuggat på minimorötter.
Det är mums tycker jag =)

Nu längtar jag tooooookkkmycket efter min baby. Som jag tror snart är på ingång.
Vill också se hur hans nya kläder ser ut på honom, som jag klickade hem häromveckan.
Hihi min lilla snygging!

Sleep tight baby
Hanna





Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0