8 januari

Publicerat: 2010-01-09 | 00:30:19   
Sikken fullspäckad dag man har haft.

Dagen började med tvättid och en tallrik Kelloggs + Cvitamin.



Lät baby sova över tvätten, snällis man är hihi. Nä men jag vet hur pissigt det är när man ska jobba hela dagen
i hans fall hela natten och behöva gå upp tidigt istället för att sova ut och ladda batterierna.

Var dock tvungen att väcka honom brutalt tidigt ändå. Vi skulle nämligen in till stan och fixa.
Så efter Kaktus kommit, åkte vi in en snabbis till stan.
Ninna fick vänta hemma kollandes på Ice Age3.

Köpte mej både nödvändiga och mindre nödvändiga saker.



Foundation och ny parfym. Mycket nödvändigt.



Ny kalender. Nödvändigt!



Diadem och örhängen. Sådär nödvändigt.

När jag kom hem möttes jag av det sötaste jag vet.



Så söt =)

När Louise sedan kom slängde vi snabbt i oss lite pestopasta och sedan en minipromenix och vidare till Linda.



Louisehjärtat och lillstumpan



Försökte få Ninna att stå men det gick sådär bra. Men ett bra försök vafall.
Första gången, vilket syns hihi ; )

Väl hemma hos Linda. Satte vi på BOLT (
kaktus älsklingsfilm) och hade lite mys.



Alicea. LOVE



En härlig trio. Right?



Amanda. LOVE

Innan vi begav oss tillbaka hem gick vi förbi pappsen och Anita. Dom hade gäster, så vi möttes av en glad och hög ljudnivå när vi steg in. Fick oss lite vin och efterrätt som avnjöts till Lets Dance. Kom i slutet så jag hann inte få någon uppfattning om årets deltagare. Men jag får väl kolla reprisen, om jag har tid. Inget favvoprogram men alla första avsnitt brukar jag tycka om att kolla på.



Pappsi + hm?



Finaste lilla lillaaa!



Hon somnade lite läskigt, sött men läskigt för ryggen.
Så jag störde hennes sömn
vet att man inte ska det.
Men inget ryggskott här inte =)



Pappsi är tokig i Ninna =)

Nu ska jag bara koppla av och kolla på Clueless.
Ninna sussar redan förlängsen sött i sängen.

Imon händer det!!

Nattinuffsan
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0