Ett steg närmare

Publicerat: 2010-01-13 | 23:17:28   

Tidigare idag knackade det på dörren, och en nervös brevbärare stod utanför med ett litet paket till mej.
Kan ju dock förstå att han var nervös eftersom förra gången han skulle lämna paket hos oss, smällde jag stressat upp dörren med en grön torkad ansiktsmask i fejjan som jag att tvätta bort! Stackarn haha!

Men vafall. I mitt lilla paket låg de sandaler och bikini jag beställt till resan.
Vet ju att man kan köpa sej allt därborta.
Men jag tycker det är viktigt att ha en riktigt snygg bikini som man trivs i och ett par snygga sandaler som sitter bekvämt.

Sen känns det också som man kommer ett steg närmare resan hihi.



Paljettbikini såklart.
Har börjat gilla brunt på kläder en himlans massa, så brunt blev det =)




och jesussandaler, snygga och bekväma =)

Hanna



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0