God morgon

Publicerat: 2010-01-22 | 06:34:22   
Sitter i köket, klockan är 06.08 och jag ska snart åka till jobbet. Idag är det jobb med bara vikarier. Funkar.

Har löst skjuts till föreläsningen vi ska på borta i Allingsås. Staffan kör och hämtar mej i Kungälv och därifrån kör Pia fram och tillbaka. Både baby och hon är sådanna snällisar hihi. 
Känns lite surt bara att gå in på sin lediga när det handlar om så få timmar, 16- 19.30. Men det låter som en intressant och mycket givande föreläsning, så självklart vill man ju vara med =)

Har också bestämt mej för vilket datum jag vill gå på handledarutbildningen. Fattar inte varför jag känner mej så himlans nervös. Jag är ingen människa som känner mej nervös inför sådanna saker. Det ingår inte i mej.
Undra om det är fel då? Men det känns så himlans rätt och detta är något jag velat göra.
Kanske bara bra att vara lite nervös, man gör ju ifrån sej bättre då har jag hört ; )

Nu ska jag borsta gaddarna, sedan blir det jobbet.

Ikväll ska jag vara med Louise. Det blir varma mackor med kantarellstuvning och fruktiga drycker. Mums!



Älskar denna bilden, den är tagen nere i hamnen i Stenungsund.
Förstorade upp den till Louise i julklapp =)
Längtar efter sommaren.

Ha en fortsatt fin morgon och dag.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0