Hero

Publicerat: 2010-01-12 | 00:20:03   
Min pappa är verkligen Empas och min hero.



Idag ringde han och berättade att han hade vart och köpt en ny vindrutetorkare till mej. Min är tydligen en specialvindrutetorkare som man är tvungen att åka ända till butiken där jag köpte bilfaan och för att köpa en ny.
Detta har lata Hanna inte orkat.
Så min ubersöta pappa gjorde detta åt mej. Visst är han den bästa.
Sen klagade han på att jag inte hade någon spolarvätska i. Då mumlade jag något om lukten. Då hämtade han spolarvätska i citruslukt. Hur kanon är han inte. Min pappa har alltid lösningar på allt.
Han är lika mycket hjälte för mej som han var när jag var 11.
Många frågar mej om jag inte känner mej bortskämd, men jag känner mej bara såååååå älskad.
Älskad på ett sätt som bara han kan få Empa och mej att känna.

Den bästa komplimangen en pojkvän kan få av mej är
- Nu gör du precis som pappa eller nu sa du precis som pappa.

Min pappa är helt outstanding.
Och jag har alltid sagt att den dagen jag träffar någon som har en dos av pappas kvaliter och egenskaper, kommer jag nog känna att jag vill skaffa barn med.
Och mycket riktigt, S har många av pappsis kvaliter och egenskaper. Och han är någon jag faktiskt skulle kunna se mej själv bilda familj med hihi

Pappan till mina barn vill jag nämligen ska känna det precis som Empa och jag har gjort hela livet. Känna samma typ av trygghet, samma kärlek och samma tillit.

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0