I love you man

Publicerat: 2010-01-30 | 01:23:16   
Hej alla glada fredagsprissar.
Nu har jag tvättat av mej sminket och krupit ner under vårat goa pluffsiga täcke.
Ny bäddat är det också, mys!

Louise och Louise åkte hem för ett litet tag sedan.
Har haft en riktigt mysig kväll med mina jäntor. Först var vi i Vasa och åt SUSHI. Mums!









Mycket trevligt =)

Efter vi ätit upp gick vi ut i kylan. Sjukt kallt.
Traskade hem hit och kollade på Lets Dance och Solsidan. 

Efter tvgluttande satte vi på filmen "I love you man". En bra och rolig film, sjukt pinsam bara haha!



Sedan var klockan redan över halv ett och chicksen bestämde sej för att dra sej hem.
Är ju en dag imon med.

Nu är jag dundertrött men hade ändå tänkt att läsa ett kapitel ur min grymmebok.
Sedan blir det till att möta upp John Blund.

Tack för idag mina fina.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0