it's a boy

Publicerat: 2010-01-27 | 15:00:18   
Ja då har han kommit lilla Jackiboy. Nu är dom äntligen tre. Fick se honom idag.
En söt liten, ett mirakel.
Alla mår bra och det känns skönt att veta.
Har varit i stan idag och handlat. Hittade även ett par saker till den lille.
Men det lägger jag upp senare någon annan dag.

Two little hands
and two little feet
now your family
is complete.



Fick även en horP-bot. Hatar den här jävla snön! Man ser ju faan inte linjerna. Och när vi skulle ringa kan man enbart klaga skriftligt. Vad är det för skit??!!! Om man ska kunna ställa sej rätt får man juuu FAN skotta ordentligt. Hur lätt är det annars?!! Jag menar 900 spänn för tio minuter!!!!!
Det blir till att stanna hemma i helgen.
Kul.

Imorse var det sista dagen på utbildningen. Mycket praktiskt idag, det är givande. Lärde oss många tips och nya metoder. Åkte lite lift och blev dragen på glidbräda.
Det är jobbigt när man är i andras händer. Nu litar jag 100% på mina arbetskamrater eftersom jag vet att dom kan och är hur duktiga som helst på allt som har med omvårdnad att göra, men lite skrämmande är det att låta sej bli upphissade i ett liftskynke och sedan bli förflyttad.
Att tappa kontrollen över sin kropp.

Hann träffa baby en liten liten stund innan han skulle gå. Tråkigt att gå om varandra. Idag är jag trött och ska bara ligga hemma hela dagen och kvällen. Läsa min bok, kolla missade avsnitt på nätet och bara mysa.

Hörs senare.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0