Louisessor och MC Hanna

Publicerat: 2010-01-29 | 01:13:46   

Julens Hjältar spelas i DVDspelaren. 

Vaknade för ett tag sedan. Tog mej en liten tupplur efter jobbet. 

Har målat alla mina naglar röda. Älskar rött, rött är kvinnligt!

Är trött som bara den. Så jag ska nog snart fortsätta sova. Imon är det fredag och jag är ledig. Tänkte på förmiddagen göra lite ärenden. Skall försöka få in en promenix också. Är det lika fint och härligt väder som idag blir det nog en riktig långis =) Mysigt med kalla och kanonsoliga vinterdagar.

På kvällen sen ska jag träffa Louise och Louise. Vi ska gå ut och äta, SUSHI så klart. Sedan tänkte vi sätta oss på något ställa och dricka lite goda drinkar. Vi ska nämligen fira ************ och att ***************.
Har längtat massa efter att hitta på något med mina Louisessor =)



Visst är dom fina?



Louise och MC Hanna
Bilder från en spontan utgång i somras.

Ska lägga mej ner i sängen igen, läsa ett kapitel ur boken och sedan somna till Julens hjältar.

Längtar efter dej baby

Hanna



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0