Natti fnatti

Publicerat: 2010-01-23 | 01:40:06   
God mitt i natten.
Sitter och väntar på att Empa ska hämta sin lilla gnällis. Börjar 12 imon så jag börjar bli lite otålig med att få komma i säng.
Kan ju dock lägga oss men det är så jobbigt att bli väckt när man precis har somnat.

Sen kan man ju få tiden att gå genom att blogg lite hihi.

Louise gick för att litet tag sedan.
Vi hade oss lite mys med film och hemmagjorda smoothies.



Bananer, frysta hallon och chokladhavredryck. Mums! 

Filmen vi såg hette Princess Protection Program. En ny Disney tonårsfilm =)



Jag fixar och donar =)



Och Louise mitt hjärta, hon fick äta thhhihiiiii ; )



Kaktus tog dö på Christine, så nu ligger hon och hennes bomullsorgan i papperskorgen.

Nu ska jag ringa Empa och se vart hon tagit vägen. Sen ska jag dyka ner i våran underbara och mysiga säng.

Nattinuffsan bitches!
Hanna

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHA. Jag döööör, CHRISTINE!!!

2010-01-23 @ 17:40:54
URL: http://louisecharlotta.devote.se
Postat av: Hanna

Haha ja du fattar varför namnet är så perfekt thhhihihii ; ) Man kan nästan tro att jag snott henne från mysrummet!!!

2010-01-24 @ 02:29:38
Postat av: Louise

Jag trodde nästan att du hade gjort det, haha. Gömt henne i byxorna.

2010-01-24 @ 11:40:51
URL: http://louisecharlotta.devote.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0