Vill utomlands nu!

Publicerat: 2010-01-19 | 00:42:34   
Har suttit och klickat hem lite kläder till våran thailandsresa. Lite slappa linnen, skönt att ha när det är tokvarmt ute. Ja jag vet att det egentligen är onödigt. Men jag kan ju inte låta bli hihi!











Kommer vara perfekta till mina mysisshorts. Denna semstern skall bara bli en slappis.

Baby ligger här bredvid och småsnuffsar. Han har börjat vända tillbaka på dygnet vilket är kanonbra =).
Imon blir det han och jag. Han var nämligen tvungen att åka in till jobbet ett par timmar, så det blev inget "mys hela dagen".
Men imon thhhihiii!
Jag hoppas på att vi ska gå och se på AVATAR 3D.
Har redan sett den en gång tidigare men då var det ej i 3D. Och eftersom vi bägge blev så tagna, är det ett måste att se den i 3D!

Nu ska jag fortsätta kolla på Svensson Svensson filmen =)

Hanna

Kommentarer
Postat av: Heff

I hoe you don't ;)

2010-01-19 @ 01:00:51
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0