Den här dagen

Publicerat: 2010-07-28 | 23:37:02   
Idag fick jag ett mess jag aldrig kunnat ana att jag någonsin skulle kunna få ifrån.
Hur fick *** tag i mitt nr?
Först fick det mej att känna vrede. Men nu efter ett par timmar känner jag bara att allt är på grund av brist på kunskap.
Och mänskligt vett.

Konstigt ändå.
Tiden får utvisa om vi någonsin kommer att får svar på våra frågor.

Annars har dagen varit till belåtenhet.
Jag har fått massa andra mess idag som har förgyllt min dag ; )

Var nere och gluttade in syrrans nya kontor.
Och fick äntligen träffa Lilltösen som jag inte gjort på evigheter.
Jag trodde nästan hon hade glömt mej men icke.
Hon betedde sej precis som hon brukar med mej hihi =)
Empa fick babys och min födelsedagspresent eftersom vi kanske inte träffar henne på söndag då hennes dag är.
Hon fick hela Pippi serien. 6 DVDer med massa nostalgi från våran barndom =)
Uppskattat =)

Baby köpte frulle från Egg and Milk idag som vi avnjöt i solen.
Vi har det så bra att jag tror knappt det är sant.



Bild från Stenungsundsvistelsen.

Igår kollade vi på Snabba Cash den var riktigt bra.
Se den gott folk.

Imon drar vi till Smögen!
Wooheeeeejeeee!
Och kommer inte hem förräns på söndag.
Kommer bli så jävla kul.
Som vi har längtat!

Men innan vi sätter oss i bilarna det hoppas jag på att hinna med en mysig frulle med baby från EXPRESSO HOUSE.
Yummy!

Nu SATC =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0