Plötsligt bara händer det.

Publicerat: 2010-07-16 | 23:00:03   
Och när det händer blir jag så glad att jag kan spricka! =)

Idag började dagen med ett par sista timmar tillsammans med Louise.
Vi åkte till Expresso House och köpte frulle som vi avnjöt på uteplatsen med baby.
Älskar deras frullemat =)



Sedan skulle Louise och baby åka och jobba.
Booooo!

17.00 åkte jag upp och hämtade Emmy.
Sushi vid havet.
Yummy!
Dock åt jag bara tre fyra bitar.
Skumt och dåligt.



Vi hyrde film och gick i affärer.
Handlade mej ett par nya leggings.
Ett par marinblå sådanna.

Efter någon timma hemma hos familjen Mattsson/Brunner begav jag mej tillbaka hem till Svärfars fantastiska hus.
Och nu ska jag lägga mej framför tvn och mysa tills baby kommer hem.
Njutbart.

En härlig dag har det varit.

Hur ska jag kunna hålla mej!!!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0