Raska taska

Publicerat: 2010-07-18 | 01:02:28   
Nu är jag precis hemkommen från ett raska taska.
Var där med min nyfunne raska taska.

Natten till idag sov baby i stan eftersom han gick ut efter jobbet.
Så Magnus kom och sov över det lilla snusket hihi ; ).
Vi kollade på Titanic och fredagsmyste till det med en flaska skumpa.

Tidigare idag var jag hemma i Götet. Blir så varm om hjärtat då jag kör igenom allen.
Finns det något bättre ställe än att bo i stan?! =
Gick in och la mej bredvid min skatt nån timma innan söta Lovis plingade på dörren.
Hon hade med sej massa fina klappar.
Tack baby bobelibooo =)

När jag kom tillbaka sedan till Stenungsund kom raska taska över och vi handla kinamat och myste tillsammans.
Fick oss ett ryck att åka in till stan och hälsa på de fina grabbarna bakom baren.
vilket blev mycket lyckat.

En raska taska bild från ikväll =)





Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0