Hemma

Publicerat: 2010-07-21 | 21:36:04   
Då var man hemma efter en lång vistelse i Stenungsund.
Vilket har varit helt fantastiskt =)
Men det är alltid lika skönt att komma hem.

Baby och jag hade en riktigt mysig kväll igår.
Först jobbade jag 15-21.
När jag kom hem fick jag mej ett glas rött och sedan en jag en otroligt god middag.
Visst har man den bästa pojkvännen.
Finns ju inget bättre än en pojkvän som överraskar en efter man jobbat.

Sedan låg vi och myste framför tvn tills jag fick mej ett ryck att plocka hallon.






Sedan blev det ännu mera mys.
En underbar kväll.
Tack baby.

När vi kom hem fick jag gottig mat från Bliss.
Tack en en gång baby hihi.



Mums =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0