Bål Skål

Publicerat: 2010-06-08 | 22:20:20   
Heeejeeee!

Shit idag har fantasin och kreativiteten flödat på jobbet.
Och Kaktus fick vara med i mitten av allt hihi. 

Nu är det bara ett par dagar kvar tills mina vänner och jag ska ha en galen utgång i "Hannas födelsedags" tecken: Karatefylla?!! =)

Var på systemet idag och inhandlade lite alkohol till den bål baby så snällt erbjöd sej att göra =)
Köpte även lite alkoholfritt till de gravida.
De ska självklart också få njuta av bål och smaken av fylla (?) hihi.



Och på Söndag ska vi fira min födelsedag med familjen.
"Plättdag" kallar vi den, baby och jag ska nämligen ge oss på att göra 200 plättar hihi =)
Yummy.

Pappa, Anita och Svärmor kommer. Och kanske Kaktus och Empa om dom kommer hem i tid. 
Linda är tyvärr inte hemma annars hade hon också varit med.

Imon ska jag klippa mej klockan 10.
Booooo vad tidigt på sin lediga dag.
Men skönt ska det bli och det är ju bara upp för backen så man ska väl inte klaga hihi.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0