Dagens är en slappis

Publicerat: 2010-06-09 | 14:52:59   
Jag är helt slut idag.
Kan dock bero på att man gick upp vid halv 9 idag och la sej närmare 3 haha.

Hade som sagt klipptid idag kl 10.
Blev lika nöjd som vanligt.
Skönt att få bort alla slitna toppar plus hälften av tjockheten hår.
Avskyr tjockt hår. 
En firhetskänsla när Linda tar upp uttunningssaxen. 
Så nu är man fin till resten av månaden juni =)

En fullspäckad månad med massa kuligt.

Utgångar
Plättdag
Min stora dag
Midsommar
Marstrand

Niceligt! =)

Har tvättid idag 14-17.
Min tur.
Så baby ligger och gottar sej i sängen.
Avundsjuk.



Älskar att klä mej slappis.

Är det bara jag som kräks av regnlukt?!
Eller så kanske det bara jag som känner den.

Den luktar blöttdjur och krossad mördarsnigel.
Någon som känt det?
BLÄ!
Alla som känner mej väl vet vilket sjukligt luktsinne jag har.
Baby kallar mej grythunden.

Däremot gillar jag skarpt doften av sommarregn.
Ni vet den lilla monsun som kan komma när det är kanonvarmt ute som doftar syrener, jordgubbar och andra härligheter.
Då är jag tacksam för min näsas egenskap haha.

Nu ner till tvättstugan.

Å glömde säga. 
Förut när jag var nere i tvättstugan var det en thailensk kvinna som frågade- Do you speak Thai?

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!
Men nooooooo!!!
*Jag sliter mitt hår*

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0