God morgon

Publicerat: 2010-06-21 | 09:37:32   
Vakna hemma hos svärfar att solen lyste på mej. Fantastiskt.

Himlen är helt blå och jag ska snart äta frulle i solen.
Disneychannel är på i bakrunden och jag är ensam hemma.

Baby och svärfar har åkt iväg ett par dagar på golfäventyr och Naimy är på jobbet.
Så man är ensam tills man ska ge sej iväg till jobbet.
Ska jobba ett xtrapass idag.

Igår hade vi en underbar kväll tillsammans med våra nära och kära.
Efter jobbet åkte jag hem och tog mej en liten powernap.
Hade sådann himlans huvudvärk nämligen.
När jag vaknade var jag på mitt bästa och övertröttaste humör haha.

Åkte ut till svärfar där baby redan var.
Vi åt sill, potatis och mumsig efterrätt.

Sedan tog vi oss ett spontant besök hos Mattsson/Brunner.
Hade enormt kul. 
Vi skrattade nästan oavbrutet hela kvällen.
Kollade på fotbollen tillsammans och tog del av Jacksons stålmannen skills.
Alla var på kanongott humör.
Det älskar vi.
Jag gick omkring med Jacksons blöja och kände mej som en trendsättare.
Alla ville se ut som mej. 
Sedan kissade jag i den.
Näääääääää haha! 
Barnslig? Jo ja, kanske lite.

Nu ska jag ut i det fina vädret.
Gaaaaaah UNDERBART!



Strechar min stela nacke haha.




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0