Hejeeeee!

Publicerat: 2010-06-23 | 00:30:12   
Idag hade jag semester. Behövligt och jätteskönt.
Trodde dock jag skulle få kanonväder.
Men morgonen var full med sol vafall =) 

Var och handlade lite på förmiddagen.
Nagelack, ögonbrynspenna, läppstift och alkohol inför helgen.



Resultatet =)





Fräcka naglar right? =)

Vid fyra mötte jag upp Louise i stan och vi gick till mammsen på fika.
Mycket trevligt.

Jag köpte med mej kokosmousse bakelser. 
Jag gillar inte bakelser men dessa var ytterst goda =)
Vilket de andra också tyckte hihi. 



Efter mammsen åkte vi hem och gjorde korvstroganoff och ris.
Mums!

När vi var mätta och belåtna blev det film.



Linda, Hanna och Louise =)

Nu ska jag borsta tänderna och mysa mej tätt intill baby.



Ny hård tandborste är fantastiskt härligt.
Det ska borstas hårt som faan!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0