Sommar ta aldrig slut

Publicerat: 2010-06-04 | 23:41:15   
Solen är ett stort hot mot bloggen. Jag har knappt tagit ett enda finger på tangeneterna de senaste dagarna.
Jag vill ta vara på varenda solig sekund då jag är ledig. Älskar solen!

Just nu mår jag fantastiskt och min dag har varit himmelsk.
Har varit ledig idag.
Dock började min dag med en tvättid mellan 11-14.
Mindre himmelskt, men nytvättade lakan är toppen!

Vid 15 tiden började jag laga middag.
Sedan kom Louise kort därefter.
Hon hade köpt med sej jordgubbar. Mums!
När allt var klart tog vi med oss, filt, våran mat, en flaska champagne och de smarriga jordgubbarna och satte oss i gräset ute på gården.
Lillis kom även och gjorde oss sälle.  

Bilderna får tala för sej själva =)











Ser ni vem som sitter i våran rabatt? I egen hög person, Gremlings!!



Louise och jag fick oss varsitt ryck och började göra iordning på "stora uteplatsen". Tog bort allt ogräs, klippte buskarna, sopade upp alla granbarr och betsade trappan.
Eller vi sopade tills jag fick nog och hämtade dammsugaren. Brukar ni dammsuga stenplattor?
Skit smidigt ; )
Kaktus satt i rabatten och höll koll så att allt gick rätt till.







Detta pryder våran uteplats. Vackert. Det doftar sommar.



Sedan myste vi alla tre till en film.

Nu har Louise nyss begett sej hemåt och Lillis och jag ligger i sängen och ska snart sova.
Ska nämligen upp tidigt imon.
För då bär det av till Borås djurpark hihi.

Tack bägge två för att ni gjort min dag.
I love you both.

Längtar nu efter min babys varma läppar på min panna och kind.




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0