Djurparken var full med sol och hungriga djur

Publicerat: 2010-06-06 | 00:50:59   
Vi börjar med en dagens outfit.





Spetslinne och "potatissäck" shorts från hm.

Louise kom hem till oss vid 11 tiden i morse.
Innan det stora äventyret började åt glass tillsammans med baby ute i solen.
Isglass och sol är något av det bästa och somrigaste som finns. Right?! =)

Vårat första stopp blev vid 421 där Louise handlade sej några par skor.
Hittade själv ett par jättefina träskor i svart lack men var så duktig att jag ställde tillbaka dem.
Woohhhhheeeeeeeeeeje, duktigt Hanna haha.  

Sedan bar det av till Boråsdjurpark =)



En grisus som både lät och var som LillNinna.



Lite solsoft vid sälarna.



Efter ett par timmar i djurparken åkte vi in till centrum där vi gick och handlade lite. 
Och efter det käkade vi grekiskt ute i solen. Fantastiskt!

 

Sötnöten på grekiska.

När vi entrade Götet åkte vi förbi IKEA Bäckebol och köpte med oss servisen jag så länge kollat på.
Nu är den vår!



Älskar den.
ARV heter den.

Väl hemma var vi så toktrötta att vi la oss i soffan och kollade på "Alla vi barn i Bullerbyn". Mysig film.

Kom nyss hem från att ha följt Louise till hållplatsen.
Ska ta en dusch sedan ska jag mysa ner mej i sängen och läsa lite i tredje boken av Saltö serien.
Läste nämligen ur den andra boken häromdagen.
Känns dock lite omotiverat att börja läsa en julbok. 
Men ju väl jag kommit några sidor kommer jag vara som fast, om jag känner mej själv rätt. 

Tack för idag Sötnöt.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0