Början av nattispasset

Publicerat: 2010-03-21 | 00:24:42   
Då ska man knäcka sju nattistimmar på jobbet. Det går dock ganska fort. Tvättar, städar, plockar disk + får timmarna att knata på ganska bra.

Tidigare ikväll eller ganska så nyss var Louise och jag på bio, Alice in Wonderland 3D. Tyckte den var helt magisk, färgerna var helt otroliga!
Älskar fly från våran grå dimmiga värld ett slag och då är Underlandet ett perfekt ställe.
Filmen var heller inte alls långdragen och väldigt intensiv, precis som jag vill ha den.
Mycket vacker film!
(dock ingen barnfilm. Men det är bara enligt mej. Hade jag sett den som barn hade jag nog velat sova hos pappa resten av veckan haha.) Men den är helt perfekt om du är vuxen och älskar barnfilmer =)

Innan vi gick på bio, åt vi på biografens restaurang. Mysigt och god mat. Åt Pesto pasta, men här hette den Pasta pesto? haha.

Lägger in bilder imon.

Nu ska jag gå och plocka ur disken. Sen blir det vika tvätt.



Hittade en bild på Louise och mej från Smögen förra sommaren.

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0