Dag 5

Publicerat: 2010-03-05 | 06:14:20   
Redan den femte idag. Tiden springer ivag. Fast i en underbar takt. Idag har vi bara legat vid poolen och slappat. Har last min bok och hallt i mej hundra liter vatten.
Baby och jag ligger vid poolkanten och slappar, pratar om livet och skrattar at faniga visioner vi hittar pa om andra gaster *tsssss* Solsting?

Ikvall ska vi in till Krabi town och shoppa, ata gott och leva livet =)

Nu blir det lunch vid havet?


Igar akte baby och jag in till Koh nang och unnade oss massa olika typer av massage och scrubing. Harligt att ligga under halmtak tillsammans med den basta och bara njuta. Inte hela tiden dock, sjuka nypor dom dar thailandarna har.

Fick komplimanger for mina tanaglar ocksa. Spank you Ullared for era billgar stickers haha.

Pa kvallen gick vi till en jattemysig restaurang sedan blev det lite Hello Fitty shopping. Bla! Fast himlans fina saker har dom, vafall for Fittyalskare.

Vi har det underbart!
Fick dock en langtan efter grillad kycklig, revbensspjall och potatisallad ute vid svenskahavet. Skumt kan inte paminna mej om att jag nagonsin tyckt om det haha. Men i ar kanske. Hoppar sushin och kor pa "svensk strandmat?" 
Hell nooooooooooo! Haha jag kor pa bagge. Eller??

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0