Dag tva

Publicerat: 2010-03-04 | 02:03:03   
Varan andra dag i Thailand. Vadret ar mer an kanon och vi njuter mer an nagonsin.

Kravlost som bara den.

Igar akte vi longboat till Poda Island himlans vackert men lite for mycket turister framat eftermiddagen, men inget att klaga over egentligen. Man kan ju ha det varre ; )
Nar vi kom hem tog vi bagge en dusch och blev sangdeckade tills tva pa natten.
Da tog vi oss en nattpromenix. Myspys.
Njuter verkligen av att slippa massa klader. Alskar min overknees stovlar men detta ar sa sjukt massa battre. (sen har ju faktiskt mina stovlar borjat lacka i halen. Minuspoang for det hihi)

Kopte mej ett par Ray Ban glasses igar. Rosa skitfula och jag ser annu fulare ut i dom haha. Men jag far sa himlans ont i huvudet nar ag kisar hela tiden. Vilket alla som kanner mej fran barndomen vet att jag ar sjukt bra pa haha.
Empa far ta over dem nar jag kommer hem. Finns ju inga andra vettiga solisar med akta glat ; )
(Real glat sa en thailandare hahaha in my assssssss and what the fuck is glat jaha you mean glasssss? haha?!)

Har precis atit frulle. Gottit.
Vi har inte bestamt oss en vad vi ska gora med dagen, men det blir nog ett litet aventyr idag med. Ar sjukt sugen pa varmakallor och vattenfall =) 

Baby ar och simmar i poolen. 

Igar nar vi var pa on gjorde en vulgar negerbrun fransman? bruna valen precis framfor honom i string. Stackarn! haha! Sjukt kul.
Har det pa bild.

Trakigt att jag inte kan lagga in alla underbara bilder vi tar harborta.
Men det kommer.

Nu blir det poolen en stund.

Puss Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0