En hundsvans ljuger aldrig, right?

Publicerat: 2010-03-27 | 11:12:10   

Jag är så tokig i Kaktus. Mest när jag är med henne själv. Då är hon precis den hund"typen" jag älskar. Hon är lugn, gosig och jätte kärleksfull.
Annars är hon en buse, vilket jag älskar också, men mina vänner ser mindre glada ut. Är Kaktus ouppfostrad?

Jag har fått för mej att hon vet att jag är superrädd för hundar och därför håller en lugn profil när hon är med mej för att jag inte ska bli rädd. Kanske. Det känns så vafall. Hon kryper nära in till och "tar hand om mej". Hon är fin. Tänk om hon bara är uttråkad och inställsam?
Fast hon viftar alltid på svansen så fort jag kommer och hälsar på mej som vi inte setts på en vecka när jag bara varit på toaletten.
Och en hundsvans ljuger aldrig, right?

Bilder från igår.





Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0