Gårdagens "måste köpa nu"

Publicerat: 2010-03-18 | 08:47:06   
Igår köpte jag skor. Skulle bara köpa ett par kängor det blev lite mer. Fast bara lite. Ett par till vårskor och ett par jeansshorts. ÄNTLIGEN hittade jag ett par lösare shorts som ändå sitter tajt. Hänger ni med?



Så jävla häftiga, enligt mej haha. Soo Hannastyle ; )



Tjusigt med blommigt tycker jag.
Fattar bara inte vad som händer med mina fötter. De brukar svullna och vara större efter man varit i det varma men min har krymp och gått ner till 34.
Staffan hade en halv seriös teori att våra fötter har krymt efter våra brutala fotscrubsbehandlingar. Kanske ligger något i det? =)



Lappade shorts med blommigt tyg. Gulligt snyggt tycker jag =)

Nu ska jag ta tag i min dag.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0