Inte langt kvar nu

Publicerat: 2010-03-12 | 14:27:54   
Nu ar det inte manga dagar kvar tills vi aker hemat mot Goteborg. Lite sorligt faktiskt.
Trivs sa bra har nere med min skatt.

De senaste dagarna har vi vart och besokt Phiphi och alla dess underbara platser och strander.
Var pa Maya Bay, dar dom spelade in The Beach. Tankte jag skulle lagt en fjart och hoppats pa att Dicaprio ocksa gjorde det nar han var dar. Kanske vi fjartat pa samma plats?.
Men tyvarr glomde jag det =(
Men vi har vafall suttit pa samma strand haha.

Baby och jag har unnat oss mycket har nere. Massager, ansiktsbehandlingar, pedikyrer och massa god mat.
At middag pa en underbar takterass ut over havet harom dagen. Obeskrivligt mysigt och vackert. Hoppas pa en till sadann middag pa samma terass innan vi aker hem.
Mys.

Vi har idag varit och bokat in oss pa tva tider hon tandlakaren. Uscha!
Men det kostar oss mindre an 300 kr att gora en ordentlig genomgang av tanderna och ta bort all tandsten. Vart det!
Fick en kallelse fran tandlakaren innan jag akte. Kanske kan slippa den nu?! (Bara jag inte har nagra hal. Vill inte att dom ska satta in massa saker i mina tander har nere som maste fixas nar jag kommer hem! Noooo nooooooooo!)

Eftermiddagen har spenderats pa stranden och vid poolen. Tog lite fina och roliga bilder under solnedgangen.

A nar baby och jag skulle ga hem fran att vi atit lunch. Trodde jag Staffan gick bredvid mej och utan att kolla tog jag tag i hans hand.
Da sa nagon.
- Noo noo.
Sa var det en svettig stor indie som kollade argt pa mej =S
Och typ fem meter bakom mej stod Staffan.
Haha!

Nu ska jag snart upp till rummet och gora iordning mej, sen blir det middag pa nagon mysig restaurang =)
Hanna




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0