Lordagkvall

Publicerat: 2010-03-13 | 14:51:35   
Hejsan, har ar det sjukt svettigt mellan brosten *tssss*

Nu ar klockan snart 20.30 har borta i Thailandet.
Vi ska snart ivag och ata smaratter och drick massa vin. Mums!

Imorse klockan 10 var baby och jag hos tandlakaren. Vi tog bort all tandsten och polerade gaddarna. Vi sag bagge ut som vi gjort varsinn tandblekning nar vi var klara. Otroligt grymma pa tander ar dom har i thailand. Tummen upp.
Hatar att ga till tandlakaren hemma men detta var riktigt behagligt och BILLIGT! Dom var jatte lugna och forsiktiga och det kostade endast 250 kr var.

Efter vi varit hos tandisdoktorn, blev det en visit hos optikern. Gjorde en ny synundersokning for att se om min syn forandrats sen jag tog mitt korkort (tror det var senast jag kollade synen.) 
Hade fortfarande +0,75 skriver man det sa?
Sa hittade jag mej ett par fulsnygga bagar. Typ sadanna min far hade nar jag var liten, stora fast smalare bagar.
Detta kostade mej 612 kr. For bade bagar, glas och synundersokning + plus att jag far dem imon klockan 8 och inte om en vecka som man alltid far hemma!
Wooooheeeeeeeeeeeje!

Efter vi var klara med alla besok sa gick vi till stranden, tog mej en ansiktsbehandling och lite ryggmassage. Harligt.
Badade och solade lite.

Jag ar tydligen kanslig for sol. What?!!! Jag som trodde jag var brun och talde allt.
Sa jag har fatt vatten blasor pa hela brostet. Som kommer varje gang jag blir varm i huden. Ackligt som faan!
Har fatt salva for det, (som hjalper kanon tills nasta gang jag kommer ut i solen haha.)
Sa laste baby att jag inte skulle vara i solen med den salvan. Bra dar. Kan ju vra darfor det kommer tillbaka. Eller? DummeHanna som inte laser bipacksedeln.
Men det loser sej. 


Nu ska jag springa upp pa rummet och gora iordning mej. Har skippat sminket och plattangen nu i nastan tva veckor. Sa det blir bara haret som ska fixas och lite after sun.

Hejsvej.
Hanna  

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0