Nattinus

Publicerat: 2010-03-18 | 22:49:12   
Familjen J Nordenstam talar ut?

Staffan- Ninna vet du att du alltid provar nya kläder eller skor varje dag?

Hanna- Hur menar du nu?

Staffan - Ja varje dag köper du något nytt eller får något hemskickat. Trivs du inte i dom kläderna du har?

Hanna - Nu hänger jag inte riktigt med?

Staffan -  Ja, du har ju massa kläder som du bara haft en gång och sedan aldrig igen eller de som fortfarande har prislappen kvar?

Hanna - Nä men så är det väl inte? Jag har ju ett vitt linne i lådan jag ska ha i sommar som jag köpte förra året.

Staffan ger Hanna ett leende, en kyss, och skakar på huvudet.

Hahahahaha! Sikken galning man är.



Just nu är jag sjukt trött. Så nu ska jag lägga mej.
Natti!
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0