Nitdetaljer is the shit!

Publicerat: 2010-03-24 | 09:35:03   

God morgon!

Igår var jag på handledarutbildning. Det gick jättebra och var mycket intressant. Kort och intensivt, vilket passar mej utmärkt.
Fick mycket beröm för mitt nytänkande och de praktiska övningarna. Wooheeejee!

Jag kände att jag fick mycket inspiration och vet nu hur jag vill lägga upp praktikanttiden inför våra kommande praktikanter.

Bra där!

Efter jag var färdig med utbildningen mötte jag upp Louise i stan för en shoppingrunda.
Baby har varit lite sjuk och nere de senaste dagarna så jag behandlade honom så som jag vill bli behandlad, alltså med materiella ting =)
Så jag köpte ett par snygga svarta jeans och ett par heta röda skor. Han blev jätteglad!

Till mej själv köpte jag en grå myspys tröja med påsydda detaljer på axlarna.
Och ett par "boyfriend fit" byxor med nitdetaljer på. Hett!





Nitdetaljer is the shit!

Idag ska vi ha APT 11.30-15.30.
Efter det ska jag nog bara ta det lugnt. Inga planer vafall.

Nu har jag precis ätit frulle och ska snart hoppa in i duschen.
Slänger in en dagens sen.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0