Hemma

Publicerat: 2010-03-17 | 08:36:03   
För ett par timmar sedan var vi kvar i Thailand. Känns sjukt att vi på endast tio timmar kommer så långt hemifrån.
Nu är vi vafall hemma i Götet igen och det känns skönt.

Empa och Kaktus hämtade oss =)



När vi precis har gått av planet. Gissa om vi frös?!!!

Väl hemma kom Louise och myste med mej. Hon köpte med sej pizza och vi kollade på Skönheten och Odjuret. (Staffan tog bilen till Pungälv)  

Köpte jättefina ljusslingor med fjärilar, påfåglar och eldflugor i massa olika färger. Satte upp dom igår. Blev supertjusigt och mysigt =)

Jag var ett super flum hela resan igår. Fick tabletter av Louise som skulle bota min flygrädsla. Och visst gjorde den det. Bara det att jag kunde knappt öppna ögonen och somnade hela tiden i maten så baby fick hjälpa mej tills han också gav upp. Sedan gick jag in i saker och hörde inte vad någon sa, missade visa upp pass och boardingcard, så dom fick stoppa mej. Visst låter det sjukt?!
Inte nog med det, blev jag helt torr i näsan, ögonen och halsen. Kunde inte blinka efter stund så jag gick och glodde som jag käkat blängsylta i 40 år.
Men hjälpte gjorde dom vafall.

Louise sa till mej att dom var jättebra och man blev inte alls frän i skallen.
Så jag var tvungen att klaga lite till henne.
Då berättade hon att hon klarade sej hela resan från Australien på en tablett och mådde hur bra som helst.
EN skrek jag. Jag smällde i mej tre!
Inte konstigt jag mådde som jag mådde efter den överdosen haha.

Men nu mår jag bra.

Började också igår med min reningskur. ÄNTLIGEN!
Så det blir ingen alkohol, godis eller rökning på 15 dagar.
Känns riktigt sunt =)

Lägger in ett par bilder från Thailand.
Enjoy!













Hanna









Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0