18 mars

Publicerat: 2010-03-18 | 08:37:41   
Jag vet i faan vad det är med mej. Jag är så trött och vimsig så det finns inte. Visst att jag har levt i en helt annan tidszon ett par veckor, men inte kändes det såhär förra gången vi kom hem.
Jag har till och med gått och väntat på att städerskorna ska komma och städa för oss. Så just nu ser våran alltid välstädade lägenhet ut som faan.
Jag vet att om Linda hade kommit förbi hade hon bara skrattat och sagt något i stil med -
Du är dum i huvudet  gammelmormor Hanna!

När jag tycker att det ser ut som faan. Är när det står ett par glas och bestick i diskhon (stavas det så?) Rena kläder och räkningar på köksbordet, måste saker på köksbänken, typ brev som ska postas, kläder som skall skickas tillbaka och oöppnade brev.
Dom andra rummen går det knappt att få stökigt så dom räknas inte haha.
Så när jag läser detta nu så låter det inte så farligt och ovårdat. Jag är gammelmormor.

Idag ska jag jobbat 16-21.30. Hur ska detta gå, jag som lägger mej vid kl sex på kvällen haha?!

Innan dess ska jag handla lite, försöka slänga ihop lite mat, sätta upp ny tvättid skicka tillbaka kläder och träffa Linda en stund.
Härligt att se henne. Saknat henne massa!



Längtar tillbaka!
Härlig bild eller hur?

Nu tillbaka till verkligheten. Suckprutt!
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0