Mys med Malin

Publicerat: 2010-03-19 | 23:33:03   
Kvällen har spenderats med rara Malin. Vi har käkat sushi och kollat på "Luftslottet som sprängdes", filmen var inte alls i samma klass som den första. Men det är väl så det brukar vara kanske?

Trevligt var det vafall. Var himlans länge sedan vi sågs.



Efter jobbet åkte jag lite ärenden. Sedan åkte jag till 421 och köpte ett par nya skor till baby. Bruna skinn skor. Snyggsliga!



Alla hanses skor läcker in. Så han var i stort behov av nya skor, men har ej fått tid att köpa nya stackarn.
Så hittade jag ett par perfekta till honom.
Frugslan fixlar haha!
Hoppas bara dom håller vatten och ej läcker in.



Imon ska vi på bio Louise och jag. Alice in wonderland. Så jag har längtat. Ska bli underbart kul =)

3D såklart!



Sedan har jag blivit inbeodrad på nattpasset.
Sådär kul. Fanns nämligen en lockande utgång jag ville haka på. Men jag får ju ändå inte dricka så det kvittar egentligen. Inte för att jag måste dricka mej frän i skallen varje gång jag går ut, men en smarrig drink med alkohol kan man ju inte bara vara utan hihi.

Nu slocknar mina ögon omvartannat så nu är det dags att säga natti.

Längtar.

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0