Meddo baby

Publicerat: 2010-03-20 | 11:12:17   
Sitter i soffan, inojlad och stinker solarium. Jepp nu känns det verkligen att man är hemma haha.

Försöker sola bort mina bikiniränder. Det räcker med stringranden haha. Nä men det är så tråkigt när man ser när ränderna kommer fram under kläderna.
Samt hålla kvar min gyllenbruna färg. Sjukt fult med bruna människor med vinter hudfärg. Blä!



(Alla kan inte vara snyggon utan smink.)

Slippa spraytana mej. Yessi!

Jag var även på en lite promenix. Något jag måste nu när jag kör mina reningspills.
Är på dag 5 nu och huvudet har slutat värka. Så gifterna är väl mer eller mindre ute.
Bara tio dagar kvar haha.
Har inte druckit, rökt eller ätit dåligt fett på 5 dagar, bara fem dagar men man känner sig mycket piggare i kroppen.

Huvudet dock haha. Det ligger kvar i Krabi. Är hur trött som helst och somnar som ett barn innan tolv varje dag och vaknar pigg som bara den kl 7. 
Hur ska jag klara nattpasset idag haha. Har hyrt två filmer jag tänkte ta med mej och ha i bakrunden när jag fixar och donar med nattsysslorna =).

Nu ska jag snart käka lite lunch.

Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0