Stenungsund

Publicerat: 2010-03-30 | 11:19:20   
Dags att köpa lite Berocca tror jag. Känner mej så trött och vilsen hela tiden. Så fort jag bestämmer mej för att göra något lugnt och mysigt med baby så somnar jag. Stackars baby, finns ju inget tråkigare än en partner som sover bort mysiga hemmakvällar.
Så Berocca står överst på listan idag!

Svärmor och Magnus har nyss fyllt år. Så vi var i Stenungsund igår och hälsade på. Vi hade köpt en jättefin blommgrupp till svärmor och Kurt Olsson filmen och en tröja till Magnus. Bägge blev mycket glada =)



Tjusig va?



Söta Magnus öppnar paket =)



Glädjerop! Äntligen har Magnus Mattsson fått Kurt Olsson filmen!
Han älskar den lika mycket som jag haha =)

Vi var först hos svärmor och åt pizza. Alltid lika trevligt och mysigt hos henne. Trivs så bra i hennes sällskap =)
Efter någon timme hos henne begav vi oss till Magnus och Emmy. Efter ett tag tittade Magnus mamma och svärmor förbi. Gud så lik Magnus är sin mamma =) DE har samma charmiga ansiktsuttryck när det ska berätta något och samma lugn, fast ändå på ett spralligt sätt haha hänger ni med?.

När vi kommit hem somnade jag tryggt bredvid min älskade.
Så lycklig över det vi har.

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0