Stora pattar

Publicerat: 2010-03-07 | 01:35:40   
Thailandare har aldrig sett stora brost pa en lite morkmanniska. Grattis det ar deras lyckodag! Haha!

Faan klockan ar sju pa monnen har och vi har sovit sedan arton igar kvall.
Sinnes.
Uppenbarligen behovligt. Vi skulle egentligen atit kvallsmiddag pa en vacker takterass men det sov vi som sagt over. Far bli ikvall istallet =)

Igar var jag forst ute pa en nastan tva timmar promenix. Det ar underbart att ga vid havet atta pa morgonen. Sa behaglig varme. Som en sommardag hemma. Harligt.

Sedan akte vi longboat till en underbar o som hette Tup island.
Lite daligt dock att man var tvungen att vada over femhundra meter till nasta o for att kopa vatten. Men annars var den helt otrolig.
Kristallklart vatten is the shit!
Nar vi gick en vattenpromenix kom det ett gigantisk fiskstim med neongula firrar som omringade oss och hakade pa varan lilla promenix hihi.

Har tagit massa bilder som jag tyvarr inte kan lagga upp =(

Kopt sjukt bra harprodukter. Dom lever tydligen for coccos olja har nere och anvander den till allt (glidmedel?). Kopte ett schampoo och balsam i 100 % coccos olja. Testade det igar, mitt har blev helt silkes lent. Hur bra som helst. Stora forpackningar som inte kostade ett skit. Speciellt till asiastiskt har med =)
Staffan tycker jag ska kopa med mej massa massa hem.
Det ska hon, och till Empa ocksa hihi.

Fick en film pa Kaktus haromdagen.
Faan vad jag ar galen i henne. Har set den minst fem ganger vaje dag. Tack Empa. Skicka garna fler =)

Nu ska jag ata frulle med baby.

Ha en fin dag allesammans.
Puss Hanna 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0