Vårkänlsor

Publicerat: 2010-03-25 | 11:53:32   

Min bikinilinjer är fortfarande synliga och den gyllenbruna färgen avtar fort, så jag har varit och solat. Såklart!

Gick även en vårpromenix. Helt underbart. Uteserveringarna börjar sprida sej och jag läste på löpsedlarna att en värmebölja är påväg in mot Götet lagom till påsken. Känns lite som lyckligt önsketänkande, men tänk om det slår in!! Och jag som är ledig! Wooheeeeeeeeje!

Påsken ska spenderas med Linda vafall. Det är ett som är säkert. Hon är barnledig och jag vill ha henne hos mej varje dag under påsken. Vi ska äta gott och förhoppningsvis dricka ännu godare.
Louise får vi inte heller glömma, hon fyller 23 min stora/lilla jänta och henne ska firas med dunder och brak! =)

Måste få baby att ta ledigt en dag vafall. Vill fira med lite påskägg från snuskharen ; )

Nu ska jag fixa lite på lilla uteplatsen. Den stora drar jag lite på tills baby får sej ett ryck. Då hakar jag glatt på =).

Bilder från innan solning haha.





Faan att man inte ser mina heta Ray Ban. Vita med massa svart osammanhängande text. Hett!

Jag älskar min syster och saknar henne massa. Ska tvångpussa mej på henne imon.

Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0