Första riktiga sommardagen

Publicerat: 2010-05-19 | 20:00:17   
Idag har det varit över 25 grader varmt och stor sol!
Helt obeskrivligt hur bra jag mår just nu.

Min dag började med en nästan två timmars promenix tillsammans med Maria.
Sedan blev det Kellogs redberries och proviva.

Jag tar igen mej efter promenixen haha



När baby vaknat och la vi oss och solade.

Sushi i solen. Så yummy!



Maria och jag la oss efter det i poolen och gottade oss.
Efter en dusch bar det av till Centrum och jag köpte en jättefin tjockare tröja i gräddvit färg,  med en stor rosett på bröstet. Jätte tjusig.

Jag trivs som fisken i vattnet hos min svärfar hihi



Och nu har jag legat i sängen och myst med baby.
Han ska snart begee sej in till stan och jobba.
Jag ska snart åka jag med. Jobbar nämligen natten.

Det var min dag i stora härliga drag hihi.

Hoppas ni alla har haft en lika fantastisk dag som jag!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0