Monday morning

Publicerat: 2010-05-17 | 13:44:33   

Idag var man uppe mindre än en timme efter tuppen. För han vaknar väl vid 8 tiden?
Tog på mej en mysisdress och powerwalkade cirka två timmar. Bra Hanno!

När jag kom hem möttes jag av Musse som skrek på mej. Någonting i stil med mat. Så det blev frulle för både mej och Mouse. 

Hällde upp vatten i jacuzzin och la mej och läste. Njutbart med egentid!



När jag var klar hade baby tänt en brasa och framför den har jag legat tills nu. 
Fantastiskt.



Tänkte ta och åka ner till stan sen eller centrum tror jag det kallas här.
Jävla stadsbo man är ändå haha!
Frågade även baby igår om det finns solarium i Stenungsund.
- Ninno? har man solarium i Stenungsund eller folk kanske inte solar här ute?

Knäpp jag är haha. Finns ju egentligen ingen anledning till att dom inte skulle ha det.
Skjut mej!

Nu ska jag pussa lite på baby.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0