Miljöombyte

Publicerat: 2010-05-16 | 23:46:38   
Nu var vi framme i huset.
Ett par härliga dagar väntar oss.
Ska gå långa härliga promenixer, utomhus spaa varje dag och grilla massa gottis.

Svärfar har precis visat mej deras nya husbil och alla dess finesser. Tyckte den gav mej samma känsla som våran båt. Med ungefär samma storlek och lika praktisk planerad, men dock inget gung haha.
Svärfar är så lik pappsen, det älskar jag med honom hihi!

Innan vi kom hit var vi på IKEA och köpte ramar till alla våra nyframkallade kort.
Gammalmodiga gräddvita tjusiga ramar, precis som vi ville ha det =)

Sedan bar det av till svärmor på mumsig middag.
Fick även fina solcelllampor av henne. Hon är så söt, alltid överraskar hon oss med något nytt.
Tack =)



Bjussar på en osminkad Hanna hos svärmor tidigare idag. Blää!
Men svärmor tyckte jag var jättefin.
Kärleken är blind, kanske? HAHA! ; )

Nu ska jag snart mysa ner mej i sängen med min bok.
Baby håller på att bädda för fullt här bakom mej. Sötis!

Jag älskar Niinnno!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0