Kvällis smellis!

Publicerat: 2010-05-16 | 03:20:40   

Update från gårdagen.
Var med Ems hela kvällen och natten.
Hämtade henne (snäll som jag är hihi), och gick sedan på alkoholen nästan direkt då vi kom tillbaka hem hit.
Tog en taxi till Bliss. Var med på en möhippa och drack oss fulla på gratis möhippesprit.
Vi går nu mera under namnet Blissyard babys. Vi är tre medlemar, Ems, Nils och jag. 
Det var gårdagen i stora drag. 

Vi under våran numera suddiga utlandsresa -07.
Grymmethisor!




Nu har jag precis varit och hämtat bilen och hånglat lite med baby.
Magnus, Linda och jag åkte upp en snabbis till baby och hälsade på. Han skulle nämligen ut en välförtjänt sväng, så jag tänkte underlätta för honom och hämta bilen idag istället för att han skulle behöva hämta den imon. Snällis? =)
(sen ville jag även få hem min lilla älskade "red dragon", så den står i tryggt förvar hihi)

Kvällen idag har varit jättemysig. Linda kom förbi mej ganska tidigt på dagen och vi myste i soffan och kollade på Ronja Rövardotter. Sedan kom Louise till kvällen och jag lagade en senare middag och Linda stod för efterrätten.
Menyn.
Kalvkött med ungsstekta rotfrukter och varm honungsås och efterrätten blev fruktsallad med sommar frukt.

Satt finfint i kistan!

Sedan kollade vi på Kopps. Massa skratt. Sjukt rolig film, roligare för varje gång man ser den! 
Kanin! Dicken kanin. Kanin Dicken.




Magnus kom även förbi och myste till Yrrol.



Sedan efter Bliss körde han hem Linda och jag stannade kvar med baby en stund innan jag tuffade hem med "red dragon".

Tack för en myskväll min mysisar!



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0