Just nu mår jag så bra.

Publicerat: 2010-05-23 | 03:38:13   

Jag har en fantastisk pojkvän som är rar på alla sätt och vis. Omtänksam och snäll i alla lägen.
En SNYGGIS!
Jag är obeskrivligt kär i honom.
Älskar honom mest.

Jag har den bästa familj man kan tänka sej.
Ställer upp i vårt och torrt och ger mej alltid goda och användbara råd.
Dom dömmer mej hårt men alltid ärligt vilket gör att jag alltid vet vart jag har dom.
Alltid vid min sida.
Obeskrivlig kärlek.

Jag har underbara vänner och en bästis jag älskar högt ovan alla moln. Vi har idag haft en ytterst trevlig kväll hos min gamla grannar.
Den omtalade "vårfesten".
"Du behövs i mitt liv och jag behövs i ditt"


Så just nu i denna stund känner jag mej lyckligast i hela världen.





(Visst är kärleken underbar? dock mycket sårbar.
Våga aldrig ta förgivet.
Älska alltid som det vore din sista dag att älska.)



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0