Framme

Publicerat: 2010-05-24 | 20:47:32   
Jag är så tokigt trött att jag säkerligen kommer göra tusen stavfel under detta inlägget.
Ha förståelse hihi.

Kl 07.07 gick tåget mot Karlstad imorse. 
09.51 var vi framme och fick vänta en halvtimma på bussen som skulle ta oss till Sunne.

Kl 13 hade vi lunchat klart och det var dags för första föreläsningen av tre.
Mycket intressant men också mycket repetition.
Roligt när man märker hur mycket kunskap man redan har.

Vad är meningsfullt för dej?
x Upplevelsen av att påverka och bestämma om sådant som rör en egen tillvarao.

Plötsligt gick ett ljus upp för mej.

Kl 18 var vi klara med första dagen och vi fick skjuts ner till vårat hem den närmaste veckan.
Broby Gästgivaregård.



Här bor vi.
Jag bor tillsammans med P. Mycket trivsamt.

Kom nyss hem från pizzerian. Åt för mycket faan.

Nu ligger både P och jag i sängen med våra laptops och surfar under tystnad.
Skönt.



Min säng och alla min rosa ting =)

Imon är det en spännande dag, 8.30- 16.30.
Efter vi är klara ska vi besöka Mårbacka Selma Lagerlöfs hem.
Frivilligt men jag tycker sådant kan vara lite kuligt, speciellt om det är fint väder =)
Så jag ska självklart med.
Men det skriver jag mer om imon.
Nu ska jag läsa min bok och sedan sova gott.

I love you Ninnnooo.
Pussis på feberpannan.

Natti nuffsan.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0