Andra dagen

Publicerat: 2010-05-25 | 22:47:01   
Ännu en lång men väldigt spännande och inspirerande dag.
Hjärnan går på högvarv hela dagen. Vilket bara är roligt =)
Jag lär mej massa och försöker hitta "lösningar" med hjälp av den nya kunskap jag fått. Som jag sedan kan dela med mej av när jag kommer hem.

Efter en hel dag på kursgården. Körde Jannsen oss till Mårbacka, huset där Selma Lagerlöf växte upp och bodde delar av livet.
Ganska intressant.
Hanna tyckte självklart det var kusilgt att gå omkring i ett hus där det en gång bodde någon på precis samma sätt det ser ut än idag och med samma saker. Att Selma sedan gått bort i huset gjorde inte saken bättre.
Faan vad feg man är.
Och självklart skulle jag plåga mej själv med att fråga vart i huset hon gått bort.

Min farmor kallade alltid mej för "lilla toka".
Fattar varför nu haha.








Haha liten och ful.

Sedan var det dags att åka hem.
Väl hemma gick jag tillsammans med T och L till en grekisk restaurang. Mina N ville inte haka på tyvärr, för det var ytterst trevligt. Dock var maten inte den godaste haha. Men mätt och belåten är jag ändå =)

Nu har jag kommit hem och skall snart hoppa i sängen och nana.
Imon är det en monsterlång dag 8.30-19 så det är bra om man är utvilad.
Nya och spännande utmaningar står högst på schemat. Fantastiskt =)

Natti nuffs

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0