Varma underbara dag

Publicerat: 2010-05-19 | 00:18:16   
Nu är jag proppmätt!!

Min dag har varit helt fantastisk =)

Började dagen med en promenix 1,5 timmar i varm och härlig morgonsol.  
Åkte sedan in till centrum och handlade lite nya sommarkläder. Kände att jag behövde det hihi.

Efter det blev det en sväng upp till Emmy och Jack. Trevligt =)
Hur varmt som helst och även varma vindar. Äntligen!

När jag kom hem ramlade jag i säng och somande gott till ljudet av Disney Channel. Baby kom hem och väckte mej lagom till att vi skulle börja med maten.
Grillning på schemat.
Magnus, Makiass och Maria kom hit och käkade med oss.

Nu har jag precis stekt pannkakor till alla rara. Mycket uppskattat.
Det är tänkt att vi alla ska hoppa i poolen sen, men det ser ganska mörkt ut. Alla är dundermätta och ännu mera dundertrötta haha.
Blir nog att man myser ner sej tillsammans med sin finaste skatt. Myspys.

Tack för idag Stenungsund

Så himla fin



Hannapanna



Helt kärlekstokig i honom



Me And You
Us Two

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0