Från porrigt till händigt

Publicerat: 2010-11-07 | 21:25:32   
Om det någon gång skulle ta slut mellan Ninna och mej behöver jag inte vara orolig.
Då är det bara att gå ner till garaget och byta ett par däck så har du ragg så det räcker det närmaste året haha.
Nä, men det är sjukt hur mycket komplimanger man får för att man kan byta däck.
Från porrigt till händigt och massa där emellan haha!

Räknade till 6 st "halva-inne" idag.

Det enda jag tycker är att man ska kunna byta däck om man äger en bil.
Sen kan man ju lämna in bilen om man känner för det.
Själv vill jag byta dom själv.
Ser det som ett bra träningspass + att det känns minst riskabelt att byta dom själv.
Paranoid som jag är haha!

Två byta däck måsten.

1 byt alltid däck i ny målade naglar.



2 byt alltid däck i vita kläder.



Allt blir så mycket mer glamigare då hahahaha! ; )

Visst ser det hett ut?!



Sista däcket.



NU är jag klar med vinterns däckjobb.
Detta gjordes på 19 minuter.
Förra bytet gjordes på lite mer än en halvtimma.
Det tar sej =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0