Gnida spikmattan

Publicerat: 2010-11-17 | 19:09:28   

Var och fick massage idag.
Underbart.
Dock värker det på ganska bra ändå, men inte alls på samma smärtsamma vis.
Bra Hanna att du äntligen tog ditt förnuft tillfånga och löste upp lite knutar.

Nu ska jag på massage imon igen, förhoppningsvis på fredag också och sedan en gång i veckan.

Kommer dock att kännas i plånboken men det får gå.

Eftersom jag inte orkat göra något idag kom Louise efter jobbet. Hon är så söt. Så fort man inte mår riktigt bra är kommer hon som ett skott.
Guldvärd.

Hon fick en liten förtidig julklapp också. Som året innan fick hon en chokladkalender.



En Hello Kitty detta året.

Och ett tandborstfodral också i Hello Kitty. I smögen uppmärksammade jag att hon inte hade något.
Bara ett litet borstskydd och en plastpåse, så nu när hon ska ut och resa i helgen tänkte jag det var ett ypperligt tillfälle att bidra med ett sådant =)

Uppskattades massa.
Så nu ikväll har vi bara legat och myst i soffan och druckit lite vin.
Myspys.

Och nu ska jag gnida spikmattan.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0