Men sluta sug så jävla fett

Publicerat: 2010-11-25 | 17:11:15   
Det suger att vara sjukskriven.
Och vill tillbaka till jobbet nu!
Dock tror jag det ser ganska mörkt ut.
Om jag ska tillbaka till jobbet måste jag få ett läkarintyg om att jag inte får lyfta alls!
Och hur bra känns det.

Men jag kommer aldrig att bli bra annars.
Jag har bara tagit mina tabletter två dagar så man kanske inte kan begära så möe. Men lite bättre hade det väl kunnat kännas.

UTTRÅKAD!


Var ute på en promenix förut. Älskar snön och den friska luft den tar med sej.



Jag trivs så bra i stan!

Dom satte upp gårdsgranen idag också =)



Nu ska jag pulsa ner till Tre indier och hämta min mat.
Yummy!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0