Piss också

Publicerat: 2010-11-22 | 23:03:13   
Idag gjorde jag ett tappert försök med att gå till jobbet. Det gick åt helvete om jag får beskriva det själv. Jag går alltid in 100% när jag ska jobba. Jag försöker alltid vara glad och positiv. Och försöker även få gjort så mycket som möjligt när jag är på plats.

Idag hade jag snoront i axeln.
Inte alls på glatt humör.
Orkade knappt göra någonting på jobbet.
Effektivitet - vad är det?
Alltså sjukt tråkig och icke hjälpsam att jobba med.

Jag trivdes inte med mej själv idag på jobbet.
Boooooo!

Så imon blir det Doktor Husaren och förhoppningsvis lite piller som jag hjälpa mej vidare. För såhär kan jag inte fortsätta.
Jag lider.

Jag vill verkligen inte men jag måste nog bli sjukskriven igen.
Jag kommer att klättra på väggarna!
Gaaaaaaah!

Snart är det vafall första advent.
Så nu i veckan ska vi börja plocka fram allt julmys.

Förra första advent firades såhär.


Kommentarer
Postat av: tore

slutaaaa hanna! vi ska jobba ihop nästa helg ju!! och jag vill att du ska vara med såklart. <3

2010-11-23 @ 22:04:14
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0