Julskruvat.

Publicerat: 2010-11-01 | 01:19:44   

Är det första året jag inte är bitter på november månad?
Måste vara så.

Jag är nämligen inne i min julkula av glas där jag planerar och förbereder inför december månad.
Och jag kan inte ta mej ur! Härligt som faan.

Idag har jag köpt årets polkagrisar som ska hängas i julgranen + chokladkalendrarna =).
Riktigt personliga.
Manchester United kalender till Ninna och Disneys prinsessor till mej.
Bättre kunde det inte bli thihi ; )



I vår familj har vi alltid satt upp kalendrarna på väggen.

Tycker det är ytterst mysigt att ha dom synliga på väggen tillsammans med allt annat juligt.
Inte bara lagda/ bortplockade där dom inte syns.
Booooo!

Idag har vi haft en slappisdag Ninna och jag. Myspys med sin finig är det härligaste som finns. Right? =)

Helgen förövrigt har varit ganska lugn.
Bio i fredags och igår, slapp med Malin och hyrfilm.
Gillar riktigt slappa helger med små inslag av trivsamma händelser.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0