Typiskt

Publicerat: 2010-11-16 | 22:54:54   

Nu har jag knaprat migräntabletter i över en vecka.
Fick änna inse att det var dags att sjukskriva mej.

Min spänningshuvudvärk har jag fått på grund av mina stenhårda axlar.
Ingenting hjälper.

Så nu är jag sjukskriven resten av veckan. Och högst på schemat står det MASSAGE med stora bokstäver.
Måste lösa detta nu. Min kropp ska ju orka X antal år till.

Men inbeodringar och sjukskriving när man inte är dödssjuk suger.
Dock om inte annat lär man väl bli dödssjuk om man inte tar i tu med detta snarast.
Kände mej bara så självisk när jag sjukskrev mej nu ikväll.
Dåligt samvete.

När jag kom hem hade baby gjort smarriga mackisar, hällt upp ett bad och tänt massa ljus. Han sponsrar mej även med pengar till veckans massagetider.
Visst lever man med den snällaste och mest omtänksamma människan på denna jord.
LYCKLIG!



En het bild på oss från i söndags ; )


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0